Escuela nenos de Llaranes / Escuela de niños de Llaranes

Escuela de niños de Llaranes

Informes de la construcción
Obra:   Escuela nenos de Llaranes
Arquitecto:   Francisco Goicochea
Localidad:   Avilés
Ayuntamiento:   Avilés
Año:  1959
Geolocalización:  43.549 -5.902
Otros Datos:
Premios:
Publicaciones:
Información en la red: 
Descripción del proyecto:  
  La escuela nenos de Llaranes ye un de les poques obres n’esti barriu avilesín que Francisco Goicochea nun proyeuta xuntu Juan Manuel Cárdenas, como fue la escuela nenes de 1954, realizau percequina d’ésti. La so distribución ye persimilar al de nenes con una planta en V, que distribuye tamién en simetría les aules desnde un puntu central del exe, y equí ye una escultórica escalera de cascoxu.

La so forma diferenciase munchu de la escuela nenes pese a que la so distribución ye similar. Ye un proyeutu más senciellu con formes prismátiques en contraste col cilindru central qu`alcuentrase na planta superior, onde alberga los despachos y el salón de actos.

Les aules van de dos en dos, siendo les que hai con vistes al patiu d’entrada les que más xuegu fai, perpendiculares entre elles y qu’a la so vegada faen que la so fachada principal sea un contraste entre’l pañu de vidrios verticales frente a un pañu opacu que con un mural (les obres artístiques repitense en gran mayoría de les obres de Llaranes) en ca llau. Les ventanes al igual que les del otru centru, permitían qu’abrieranse al completu y asina tuviera la sensación de tar dando clase nel esterior.

Omar Ro.Ma.

————————————————————————————————

La escuela de niños de Llaranes es uno de las pocas obras en este barrio avilesino que Francisco Goicochea no proyecta junto a Juan Manuel Cárdenas, como fue la escuela de niñas de 1954, realizado muy cerca de éste.

Su distribución es muy similar al de niñas con una planta en V, que distribuye también en simetría las aulas desde un punto central del eje, y aquí es una escultórica escalera de caracol.

Su forma se diferencia mucho de la escuela de niñas pese a que la distribución es similar. Es un proyecto más sencillo con formas prismáticas en contraste con el cilindro central que se encuentra en la planta superior, donde alberga los despachos y el salón de actos.

Las aulas van de dos en dos, siendo las que hay con vistas al patio de entrada las que más juego dan, perpendiculares entre ellas y que a su vez hacen que su fachada principal sea un contraste entre el paño de vidrios verticales frente a un paño opaco que con un mural (las obras artísticas se repiten en gran mayoría de las obras de Llaranes) en cada lado. Las carpinterías al igual que las del otro centro, permitían que se abrieran al completo y de esta manera tuviera la sensación de estar dando clase en el exterior.

Omar Ro.Ma.

Reportaje fotográfico: 
Planos: 

 

Authors

Related posts

Top